jullie zijn wettelijk verplicht in jullie mails een knop "uitschrijven" te voorzien. Dank hiervoor
Vincent Vandewiele
fijn ervaring wordt snel geleverd
johan cuenen
Altijd snelle en vlotte bezorging!
Simon Vandeputte
Snelle en correcte levering + gratis drinkbus 👍
Nele
Snelle levering en goede communicatie. Was mijn eerste keer bestellen bij hun, maar zeer tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar.
glen schoubben
Snelle service. Houden je goed op de hoogte hoe het zit met de bestelling. Veel keuze.
Ronny Van Lommel
Alles perfect in orde, en leuk cadeautje met gratis bidon! Bedankt!
Nathalie Verschelden
Vlotte communicatie en levering! Top!
Christoph ISOMO
Vlotte communicatie en levering! Top!
Christoph Hoorelbeke
Top service!
Michael De Smet
Heel goede webshop! En service echt zeer goed! Zeer tevreden! Ook een groot aanbod
Olivier Heydt
Mijn 1ste bestelling maar zeker niet mijn laatste bestelling! Vlotte en correcte levering!
Rob Vantieghem
Zelf besteld bij ons?
Deel je ervaring en help andere sporters de juiste keuze te maken.
Schrijf een review